Reklamácie

Postup na správne a rýchle uplatnenie (vyriešenie) reklamácie

Hoci výberu tovaru do nášho internetového obchodu venujeme maximálne úsilie a vyberáme pre Vás len také produkty, ktorým sami dôverujeme, môže sa občas stať, že sa prístroj pokazí a prestane fungovať. Na všetok spotrebný tovar poskytujeme 24 mesačnú záručnú lehotu (okrem tovaru "použitého, predvádzacieho,...", kde je vždy záručná lehota uvedená). V prípade, že Vám prestane v tejto lehote zakúpený prístroj fungovať, zašlite nám ho prosím na reklamáciu a my sa už o všetko postaráme.

1. Dajte nám vedieť, že nám budete zasielať tovar na reklamáciu

Nejedná sa o Vašu povinnosť nás vopred informovať, ale môžete tak výrazne reklamáciu urýchliť a zaistiť bezproblémové doručenie tovaru na reklamáciu.

Stačí nám iba odoslať krátky e-mail na adresu info@popkornovac.sk, že máte problém so zakúpeným tovarom a budeme Vás kontaktovať a dohodneme s Vami najlepší a najrýchlejší možný spôsob vyriešenia Vašej reklamácie.

2. Podrobne popíšte popis chyby

Aby sme mohli reklamáciu čo najrýchlejšie vybaviť, potrebujeme poznať tieto informácie:

  • číslo obstarávacieho dokladu (faktúry) alebo objednávky
  • podrobný popis poruchy
  • Vaše kontaktné údaje - najmä potom adresu, nech vieme, kam tovar po reklamácii máme odoslať a e-mailovú adresu pre zaslanie informácie o prijatí a ukončení reklamačného konania

Doporučujeme použiť nami pripravený reklamačný list, ktorý si vytlačíte, vyplníte a priložíte k reklamovanému tovaru.

>> Reklamačný list na stiahnutie <<

3. Tovar na reklamáciu riadne zabaľte

Tovar, ktorý posielate na reklamáciu, by mal byť odoslaný ideálne v originálnom balení, pokiaľ možno vrátane všetkých originálnych výplní. Predídete tak možnému poškodeniu tovaru vplyvom prepravy. V prípade, že už originálny obal nemáte, môžete samozrejme použiť aj iný obal. Zvoľte však prosím taký obal a výplň, aby tovar nemohlo byť počas prepravy na reklamáciu poškodený. Tovar by k reklamácii mal byť odovzdaný vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo súčasťou nového výrobku. Uľahčíte tak vyriešenie reklamácie výmenou za nový tovar, ak je to možné.

4. Odoslanie tovaru na reklamáciu

S odoslaním reklamácie Vám pomôžeme - môžete využiť tzv. reklamačného asistenta, kedy k nám tovar odošlete pomocou prepravnej spoločnosti Zásielkovňa, postup je nasledujúci: Tovar pripravíte na reklamáciu, priložíte k nemu vyplnený reklamačný protokol a podľa vyššie uvedeného poriadne zabalíte. Následne nás kontaktujte a my vám vygenerujeme a pošleme unikátny kód. Zásielku s reklamovaným produktom potom môžete podať na ľubovoľnom výdajnom mieste v sieti Zásielkovňa. Stačí zásielku odovzdať a nadiktovať obsluhe kód, ktorý sme Vám zaslali. Následne nám bude zásielka doručená a tovar prijatý na reklamačné konanie. V prípade, že túto možnosť využiť nechcete, môžete nám reklamáciu zaslať ľubovoľnou prepravnou spoločnosťou na túto adresu:

Michal Koláček - Popkornovač.cz
Na Hraničkách 393/15
682 01 VYŠKOV, ČESKÁ REPUBLIKA

5. Prijatie, priebeh a ukončenie reklamačného konania

Akonáhle nám bude reklamovaný tovar doručený, tak reklamáciu zaevidujeme a jej prijatie Vám potvrdíme odoslaním reklamačného protokolu na Vašu e-mailovú adresu. Na vybavenie reklamácie máme zo zákona 30-dňovú lehotu, ale zvládame to podstatne rýchlejšie. Ak je to možné, tovar vám bez zbytočného odkladu vymeníme. Pokiaľ nie je z akéhokoľvek dôvodu okamžitá výmena tovaru možná, postúpime Vašu reklamáciu autorizovanému servisu či dodávateľovi na posúdenie a prípadnú opravu. Akonáhle je tovar vymenený, či opravený, reklamáciu ukončíme a odošleme Vám ju. Potvrdenie o ukončení a odoslaní reklamácie opäť obdržíte formou reklamačného protokolu, ktorý Vám odošleme na Vašu e-mailovú adresu. V prípade oprávnenej reklamácie máte právo na úhradu nutne vynaložených nákladov súvisiacich s uplatnením reklamácie (napr. poštovné). Pre úhradu poštovného je nutné nám doložiť (stačí napr. e-mailom) kópiu podacieho lístka či doklad o zaplatení služby, ktorou nám bol tovar na reklamáciu odoslaný. Z tohto dokladu musí byť viditeľná zaplatená čiastka a účel, tj odoslanie zásielky na našu adresu.

>> Odkaz na Reklamačný poriadok internetového obchodu Popkornovač.sk <<

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.